Betalen

  • Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?

    Op Haarshoppro.nl zijn de prijzen inclusief BTW. Op Haarshop-Professional.nl zijn de prijzen exclusief BTW.

  • Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?

    Als je als betaalmethode hebt gekozen voor Afterpay of Billink, dan betaal je achteraf. Dus na het ontvangen van je bestelling. Mocht je dit na 14 dagen nog niet hebben betaald, dan stuurt zowel Afterpay als Billink je een betalingsherinnering. De eerste en tweede herinnering ontvang je per e-mail, de derde per post.

    Heb je al wel betaald, maar toch een betalingsherinnering ontvangen? Dan zouden we je vriendelijk willen vragen om contact op te nemen met Afterpay of Billink.

  • Hoe kan ik met een kortingscode betalen?

    Wanneer je naar je winkelmandje gaat, dan zie je links onder je producten een invoerveld met 'Kortingscode'. Daar kun je je kortingscode invullen en vervolgens op 'Invoeren' klikken. Vanaf dat moment wordt je korting direct verrekend en kun je verder met bestellen. Let wel: je kunt maar 1 kortingscode tegelijk gebruiken.

  • Hoe kan ik bij Haarshop.nl betalen?

    We willen dat je veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen die gebruik maken van de meest betrouwbare systemen. Hieronder vind je alle mogelijke betaalmethoden binnen Nederland en België terug, zodat je de betaalmethode kunt kiezen die het beste bij je past.

    Vooraf betalen: iDeal (Binnen EU)

    Gemakkelijk en veilig, betalen via iDeal. Deze optie kun je kiezen als je online via je bank wil betalen.

    Vooraf betalen: Creditcard (Wereldwijd)

    Je kunt met creditcard (Mastercard, Visa of American Express) direct betalen, een snelle en veilige betalingsmogelijkheid.

    Vooraf betalen: PayPal (Wereldwijd)

    Ook kun je direct betalen met het saldo dat op je PayPal-account staat. PayPal is als het ware een extra rekening van jezelf, maar dan online. Het voordeel hiervan is dat je geen pasje, Randomreader of ander object hoeft te pakken als je wil betalen. Je logt simpelweg in via je PayPal-account en betaalt in slechts enkele stappen met je PayPal-saldo. Je hoeft dus ook geen financiële gegevens op te geven.

    Vooraf betalen: Bancontact / Mister Cash (Binnen EU)

    Mister Cash, ook wel Bancontact genoemd, is een veilige, vertrouwde en gemakkelijke betaalmethode waarbij de betaling direct wordt uitgevoerd en wordt bijgeschreven. Deze optie kun je kiezen als je online via je bank wil betalen.

    Vooraf betalen: Overboeking (Binnen EU)

    Kies je voor deze optie, dan word je via onze site naar de beveiligde pagina van het betaalplatform van Pay geleid. Hier krijg je de betalingsgegevens te zien, zoals de bankrekening, het betalingskenmerk, enzovoorts. Vervolgens betaal je met deze gegevens via bijvoorbeeld Internetbankieren aan Pay. Zodra je betaling binnen is, sturen we je bestelling op. Het kan enkele werkdagen duren voor je betaling is verwerkt als je kiest voor deze betaalmethode.

    Let op: maak het bedrag niet over naar de bankrekening van Haarshop.nl, maar naar de bankrekening van Pay. Deze bankrekening krijg je te zien in het bestelproces.

    Let op: Vermeld ook altijd het unieke betalingskenmerk bij de overboeking!

    Achteraf betalen: Afterpay (Binnen Nederland)

    Eerst je bestelling ontvangen en daarna betalen? Dat kan met Afterpay! AfterPay voert voor Haarshop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Je ontvangt de factuur 3 dagen nadat wij je bestelling hebben verstuurd. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay.

    Let op: vanaf een orderbedrag van €30 euro bieden wij alléén AfterPay aan als achteraf betaaloptie.

    Payconiq

    Deze betaaloptie is speciaal voor smartphones. Om hier gebruik van te kunnen maken download je de Payconiq app uit Google Play (Android) of de Apple Store, je koppelt je betaalrekening aan de app en het is klaar voor gebruik. Betalen werkt met een QR-Code; je voegt je favoriete producten toe aan de winkelwagen, gaat door de checkout en kiest voor Payconiq als betaaloptie. Als je de bestelling definitief plaatst krijg je een QR-Code in beeld die je met de Payconiq app scant en daarmee wordt de betaling verwerkt. De betaling wordt normaal gesproken direct verwerkt, dus je order wordt ook direct verwerkt in ons magazijn. Je hebt bovendien ook geen bankpasjes of kaartlezers meer nodig.

  • Hoe kan het dat mijn kortingscode niet werkt?

    Dit kan een van onderstaande oorzaken hebben:

    1. De code is onjuist ingevuld.
    2. De code is verlopen.
    3. Voor sommige kortingcodes is een minimale orderwaarde nodig. Wellicht is je huidige orderwaarde te laag, waardoor de code niet wordt geactiveerd.

    We willen je vriendelijk vragen om onderstaande te proberen:

    1. Controleer of je de kortingscode correct hebt ingevuld.
    2. Als je de kortingscode handmatig invoert, probeer dan eens om de code te kopiëren uit de e-mail.
    3. Controleer in de mail waarmee je de code hebt ontvangen, of de code nog geldig is.
    4. Controleer in de mail waarmee je de code hebt ontvangen, of een minimale orderwaarde vereist is.
    5. Werken bovenstaande oplossingen niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
  • Hoelang is mijn kortingscode geldig?

    De geldigheid van je code staat in het bericht dat je tegelijk met de kortingscode hebt ontvangen. Als je die niet meer kunt vinden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

    Voor kortingscodes die je met je verjaardag hebt ontvangen geldt in ieder geval: ze zijn eenmalig te gebruiken en onbeperkt geldig.

  • Wat zijn de bankgegevens van Haarshop.nl

    Bankgegevens:

    • IBAN Nummer: NL59RABO0303474939 ten name van Haarshop Professional te Duiven.
    • BIC Nummer: RABONL2U

    Deze gegevens zijn alleen belangrijk als je:

    • Telefonisch of per mail een bestelling doorgeeft.
    • Je bij het omruilen van een product bij moet betalen.

    Vermeld altijd je BestellingID (deze staat in de e-mail waarin we je bestelling hebben bevestigd) bij je betaling.

  • Ik krijg een foutmelding bij het betalen. Wat nu?

    Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.